۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۵۴

احمدی:

نبش قبر اموات در آرامستان جدید چالوس محال است/ مشکل آرامستان حل شود

نبش قبر اموات در آرامستان جدید چالوس محال است/ مشکل آرامستان حل شود

چالوس - خبرگزاری مهر: نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس با اشاره به مشکل زمین قبرستان چالوس گفت: نبش هفت قبر در زمینی که به عنوان آرامستان جدید شهرستان درنظر گرفته شده محال است و باید مشکل این زمین رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم احمدی ظهر پنجشنبه در شورای اداری چالوس، درخصوص زمین آرامستان جدید در اشکاردشت گفت: این مشکل باید حل شود و با اینکه همه معتقدند این زمین برای قبرستان واگذار شده، باز شاهد آنیم که از پذیرش یک فوتی در این مزار خودداری شده است.

وی بیان داشت: ما به اتفاق فرماندار نشستی را در محل اداره کل منابع طبیغی برگزار کردیم و قرار شد با بررسی منابع طبیعی اگر مالکان زمین، حقی دارند در جای دیگر زمین داده شود.
 
وی افزود: اصلا محال است که بتوان هفت جنازه را بخواهیم نبش قبر کنیم، پس باید بیایم به جای این قصه، منابع طبیعی و فرماندار پیگیری کند و با همراهی دادستان، شهردار و شورای شهر برای جاده ساز مکان آنجا با جدیت همراهی داشته باشد.
 
قاسم احمدی گفت: وضعیت بیکاری جوانان بی داد می کند و این باعث افسردگی واختلاف در خانواده می شود که باید جدی تر گرفته شود.
 
معاون توسعه ومدیریت منابع انسانی مازندران نیز با گرامیداشت هفته دولت گفت: این هفته فرصتی مناسب برای بیان خدمات دولت است. 
 
حسن خیریانپور، بزرگترین رسالت را در خدمت به مردم خواند وگفت: دولت وخانواده دولت بزرگترین رسالت خود را در خدمت به مردم می داند.
 
خیریان پور افزود: هیچ چیز در جهان به صورت مطلق نیست وبه عنوان یک مدیر باید بدانیم از عملکرد خود راضی هستیم یا خیر و باید ضرورت ونیازهای جامعه وشهرستان خود را بشناسیم وتوجه داشته باشیم اگر بخواهیم استانی نیرومند داشته باشیم باید شهرستانی قدرتمند وتوانمند داشته باشیم.
 
معاون توسعه ومدیریت منابه استانی مازندران با اشاره به 3 نکته که در مدیریت شهری نیاز است گفت: در مدیریت خوب باید برنامه ریزی کرد وخوب اجرا کرد وخوب نظارت ومراقبت وکنترل کرد ویک مدیرموفق بایدبه این 3  نکته توجه کند.
 
خیریان پور با اشاره به اینکه نباید تک بعدی حرکت کرد گفت: مدیران باید تعادل در حرکت وایفای وظایف خود ونیازهای شهرستان ومردم وظرفیتهای موجود در شهرستان را بشناسد وبتواند به درستی آنان را الویت بندی کند
 
حجت الاسلام راشدی امام جمعه چالوس گفت: علم نوری است که خداوند برای هدایت افراد در دل آنها قرار میدهد.
 
وی افزود: اگر خود را مالک حقیقی چیزی بدانید کمک کردن به دیگران برای شما سخت می شود واگر باور کنید که چیری که اتفاق میفتد تدبیر خداست مشکلات دنیا آسانتر میشود.
 
امام جمعه چالوس گفت: باید کاری کرد تا خشنودی خدارا بدست آورد واین هم با خدمت کردن صادقانه به مردم است وباید دقت کنیم در این 6 ماه از سال چه کاری انجام داده ایم.
 
وی افزود: ارتباط خوب با مردم وداشتن تعامل  با آنها وپذیرش انتقاد خصوصیات مدیریت درست است.
 
امام جمعه چالوس گفت: نظارت وکنترل در بازار وادارات نیست وچون شهر ما شهر توریستی باید بهتر عمل شود وباید شایسته سالاری را سرلوحه کار خود قرار داد ونه تسلیم بی چون وچرا ی مدیران بالا تر باشیم.
 
محمد ناصر زندی فرماندار چالوس گفت: از خصوصیات بارزی که دولت شهید باهنر ورجایی داشت صداقت وانتقاد پذیری وانس با قرآن صداقت وعظت نفس بالا بود که نمونهای از دولت مردمی است، آنها فقط فرد نبودند بلکه الگوی مدیریتی درستی بودند که وجود دارد .
 
زندی خاطرنشان کرد: در این هفته ما پروژه های مختلف عمرانی وآبادانی وفرهنگی ومسابقات  ورزشی داشتیم.
 
زندی با اشاره به دولت مطلوب گفت: یک دولت مطلوب باید سلامت اخلاقی وخرد کرداری وتکیه بر موفقیتهای درون زایی خود داشته باشد .
 
وی در آخر افزود: ما باشکست تحریم ها عزت وجایگاه نظام را ارتقا دادیم ودر حوزه نظام مالی باز گرداندن نظم به سازمان دولتی، بازار داروی کشور وسلامت کشور که خود اتفاقی کم نظیر در 35 سال گذشته بود توانستیم موفق عمل کنیم.
کد خبر 2359404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha